تکست فان

برترین سایت ارئه متن های طنز و مناسبتی

تکست فان

برترین سایت ارئه متن های طنز و مناسبتی

اس ام اس های پشت ماشن(سری یک)

يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۱۴ ب.ظ
اس ام اس های پشت ماشن سری یک
 تکست فان 
برای دیدن اس ام اس ها  به ادامه مطلب بروید...





►►►►►►►►►►تکست فان◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄

رفاقت قصه تلخی است

که از یادش گریزانم

►►►►►►►►►►تکست فان◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄

از بس خوردم مرغ و پلو

آخر شدم مارکوپولو

►►►►►►►►►►تکست فان◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄

بخاطر دلم

ولم

►►►►►►►►►►تکست فان◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄

در این دنیا که مردانش عصا از کور می دزدند

من بیچاره دنبال مرد می گردم

►►►►►►►►►►تکست فان◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄

برگ از درخت خسته می شه

پاییز فقط یه بهانه است

►►►►►►►►►►تکست فان◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄

بمیرد آنکه غربت را بنا کرد

مرا از تو، ترا از من جدا کرد

►►►►►►►►►►تکست فان◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄

من نمی گویم مرا ای چرخ سرگردان مکن

هرچه می خواهی بکن

محتاج نامردان مکن!

►►►►►►►►►►تکست فان◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄

من از عقرب نمیترسم ولی از سوسک میترسم

من از دشمن نمیترسم ولی از دوست میترسم

►►►►►►►►►►تکست فان◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄

افسوس همه اش افسانه بود!

►►►►►►►►►►تکست فان◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄

داداش جان به خاطر اشک مادر یواش!

►►►►►►►►►►تکست فان◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄

زندگی بر خلاف آرزوهایم گذشت

►►►►►►►►►►تکست فان◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄

منم یه روز بزرگ میشم

►►►►►►►►►►تکست فان◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄

دست بزن ولی خیانت مکن

►►►►►►►►►►تکست فان◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄

مبر ز موی سفیدم گمان به عمر دراز

جوان به حادثه ای زود پیر میشود گاهی


►►►►►►►►►►تکست فان◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">